0 głosów
298 wizyt
przez użytkownika
Mam laptopa Toshiba Sattelite C55D-A-13G. GWA. SSD. 2xGPU. Powiem wprost: siadł dysk. Na szczęście jest jeszcze na gwarancji. Podejrzewam, że naprawą w tym wypadku będzie po prostu wymiana dysku na nowy. Dlatego chciałbym jakoś spróbować uratować zdjęcia przed całkowitą utratą. Czy jest to możliwe? Czy jeżeli oddaję laptopa na gwarancji mogę poprosić, żeby mi te dane odzyskali czy jak to rozwiązać?

Twoja odpowiedź

Twoje imię i nazwisko, do wyświetlenia (opcjonalnie):
Prywatność: Twój adres użyty będzie jedynie do wysyłania tych powiadomień.
Weryfikacja antyspamowa:
Jak się potocznie mówi na pendrive (trzyliterowy skrót)?
Zaloguj lub zarejestruj się, aby nie przechodzić procesu weryfikacji w przyszłości.

2 odpowiedzi

0 głosów
przez użytkownika (19.3k)
Producent nie bierze odpowiedzialności za dane na nośniku także zapomnij że Ci to odzyska
0 głosów
przez użytkownika (30.1k)
Co jest ważniejsze? Dane, czy dysk? Jak dane, odzyskujesz, płacisz i kupujesz drugi dysk za swoje pieniądze. Jak dysk, to żegnasz się z danymi.
...